dissabte, 12 de juliol del 2008

12 de juliol de 2008

Hola a tothom i totadon... avui pel matí he pogut anar a pescar al East Alligator River, que com el seu nom indica i tal i com us vaig explicar el primer dia, es caracteritza per tindre una elevada concentració de cocodrils de grans dimensions... digueu-me inconscient, però me motivava la idea de poder pescar un barramundi (que és el peix d’aigua dolça més apreciat a Austràlia) sabent que hi ha cocodrils de més de 4 metres al meu voltant...jeje. Per a que vegeu que no dic mentides us deixo algunes fotos de mostra: en la primera podeu veure la senyal que hi ha per tot arreu quan t’apropes al riu, en la segona i la tercera podeu veure els meus companys de pesca que estaven just a l’altra vora del riu i en la quarta em podeu veure a mi amb el meu primer barramundi... no direu que no teniu enveja!.
Desprès, quan hem tornat a la comunitat he pogut veure uns arbres plens de raboses voladores i els he fet algunes fotos (us en deixe una). No sé perquè però m’agraden aquests animals... que per cert es mengen els aborígens. Estic esperant a que algú em convide a una torrada...
Salut!