diumenge, 27 de juliol del 2008

Adelaida 27 de juliol de 2008

Hola a tothom...ara que estic a Adelaida hi ha menys coses interessants que contar...jeje, tot i que hi ha semblances, com per exemple que la gent aquí tampoc es banya a la platja... al nord pels cocodrils i aquí pels taurons, entre ells el gran blanc.
Però bé, ahir vaig fer una cosa solc fer habitualment també a casa, i és seure davant la tele per a veure el Tour... ja sé que açò, en principi, no té res d’especial, però les aparences enganyen. Com sabeu, ara estem amb una diferència horària d’unes 7.30 hores, així que aquí, el Tour, el fan per la nit. És estrany veure als ciclistes a hora de dormir. Però gràcies a aquesta diferència horària també hi ha coses que no canvien, així, si al País Valencià veiem l’etapa desprès de dinar, aquí ho fem desprès de sopar, i si a València sempre em perd alguns minuts quan el cap se’n va amb la migdiada, aquí res no canvia, i ahir em vaig adormir durant uns 15 minuts...jeje...ja veieu que tot i les diferències hi ha coses que no canvien. Un punt bo que té veure el ciclisme a aquestes hores és que ho pots fer tal i com nosaltres veiem un partit de futbol... amb la “picaeta”!... i així ho vam fer ahir. La parella de la companya de casa d’Inés és aficionat al ciclisme, així que vam comprar unes cerveses, unes papes i unes ametles i... a veure les bicis!...
Salut!